Warunki rezerwacji
- Rezerwacji można dokonać telefonicznie +48 791 247 201 lub mailem recepcja@hotelnadmorskileba.pl.
- Po otrzymaniu potwierdzenia dostępności terminu należy wpłacić opłatę rezerwacyjną w wysokości 40% sumarycznej kwoty pobytu.
- Opłatę rezerwacyjną należy wpłacić w terminie 48 godzin od momentu założenia rezerwacji.
- Po otrzymaniu wymaganej opłaty rezerwacyjnej rezerwacja staje się gwarantowana, o czym informujemy Państwa telefonicznie bądź mailowo.
- Pozostałą kwotę należy uregulować w dniu przyjazdu. W dniu wyjazdu lub każdego dnia regulują Państwo dodatkowe zobowiązania wynikające z zamówień dodatkowych w trakcie pobytu.
- Hotel zastrzega sobie możliwość zmiany cen.
Warunki rezygnacji z rezerwacji
- W przypadku udokumentowanych nagłych zdarzeń losowych opłata rezerwacyjna podlega całkowitemu zwrotowi.
- Jeżeli od rezerwacji do terminu pobytu jest więcej niż 60 dni zawracamy opłatę rezerwacyjną w całości, lub można przenieść ją na inny termin, uzgodniony z recepcją hotelu.
- Jeżeli rezygnacja z rezerwacji następuje w terminie do 60 dni przed zarezerwowanym pobytem opłaty rezerwacyjnej nie zwracamy.
- Bez kosztowa zmiana rezerwacji możliwa jest na 14 dni przed planowaną datą przyjazdu (przy uwzględnieniu dostępności pokoi hotelowych). Każdorazowa zmiana wymaga wygenerowania nowego potwierdzenia rezerwacji. Skrócenie pobytu traktowane jest jako anulacja rezerwacji i wymaga opłaty za cały wcześniej zarezerwowany termin.
- Zwrot środków możliwy jest jedynie na konto, z którego został dokonany przelew.
- Zwrot środków na kartę możliwy jest jedynie na tę kartę, z której zostały pobrane środki.
Wpłata opłaty rezerwacyjnej na wskazany nr konta lub bezpośrednio w recepcji jest równoznaczna z akceptacją
„Warunków rezygnacji z rezerwacji”.
Dane do przelewu
“OLMAR” Aleksander Becker
ul. Nadmorska 9C
84-360 Łeba
PKO BP, nr konta: 80 1020 4649 0000 7402 0128 6772
SWIFT: BPKOPLPW
IBAN: PL 80 1020 4649 0000 7402 0128 6772