A safe hotel
For the safety of our guests, we have put in place measures to minimise the risk of COVID-19 infection.
-
Every time the rooms are ozonised after the departure of the guests
-
Disinfectant dispensers in sensitive areas
-
Breakfast and dinner are served in the hotel restaurant in compliance with sanitary requirements
-
Regular disinfection of handles, handrails, switches and countertops
-
Maximum shortening of CHECK IN/CHECK OUT procedures
-
Our staff have been trained and equipped with the necessary equipment
-
Rooms and hotel space are ventilated and disinfected
-
The Wellness & SPA area can accommodate a maximum of 7 people (2 people in each sauna, 2 people in the tepidarium, one person in the massage room). Before using the SPA please contact the reception.
-
Daily maid service in the rooms until further notice is only available on request
-
Only hotel guests and staff are allowed on the premises
If you have any questions or concerns, please contact the reception staff.
We wish you a pleasant stay
Hotel management
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH w Hotelu Nadmorskim w Łebie
Na podstawie przepisu art. 22b pkt 2) ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich Hotel wprowadził i stosuje niniejszy zbiór zasad oraz procedur stosowanych w przypadku podejrzenia, że małoletniemu, który przebywa w Hotelu Nadmorskim w Łebie, dzieje się krzywda oraz zapobiegania takim zagrożeniom.
Szczególne środki ochrony małoletnich w naszym Hotelu będziemy realizować poprzez niniejsze zasady:
1. Hotel prowadzi swoją działalność operacyjną z najwyższym poszanowaniem praw człowieka, w szczególności praw dzieci jako osób szczególnie wrażliwych na krzywdzenie.
2. Hotel w szczególności podkreśla istotność prawnego i społecznego obowiązku zawiadamiania organów ścigania o każdym przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę małoletnich i zobowiązuje się szkolić swój personel w tym zakresie.
3. Hotel zobowiązuje się edukować personel na temat okoliczności wskazujących, że małoletni przebywający w obiekcie może być krzywdzony oraz w zakresie sposobów szybkiego i odpowiedniego reagowania na takie sytuacje.
4. Jedną z form skutecznego zapobiegania krzywdzeniu małoletnich jest identyfikacja małoletniego przebywającego w obiekcie i jego/jej relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w obiekcie. Personel podejmuje wszelkie możliwe kroki zmierzające do przeprowadzenia identyfikacji małoletniego i jego relacji z osobą dorosłą, z którą znajduje się w obiekcie.
Regulamin pobytu pupila w Hotelu Nadmorskim w Łebie:
- Warunkiem przyjęcia psa lub kota jest zgłoszenie przyjazdu z pupilem w trakcie dokonywania rezerwacji i potwierdzenie tej rezerwacji przez hotel.
- W przypadku przyjazdu z pupilem bez wcześniejszego powiadomienia o tym recepcji, hotel może odmówić przyjęcia pupila.
- W hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe, a psy tylko nieagresywne.
- Pobyt każdego zwierzęcia w hotelu jest dodatkowo płatny. Opłata wynosi 60 zł za dobę.
- Właściciel psa czy kota oświadcza, że pupil jest zdrowy, nie stanowi zagrożenia dla Gości hotelu oraz posiada aktualne szczepienia.
- Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach właścicieli.
- Obsługa nie sprząta pokoju, w którym zwierzę jest pozostawione bez opieki. Na czas serwisu opiekun wraz z psem musi opuścić pokój.
- Psy muszą być wyprowadzane na smyczy, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej (w przypadku potrzeby w kagańcu).
- Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do restauracji, SPA oraz placu zabaw.
- Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona ( pogryziona, podrapana), właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 400 zł.
- Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości.
- Wszystkie szkody w hotelu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane i ich kosztami będą obciążeni właściciele.
- Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
- Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona opłata w wysokości 300 zł. Opłata ta jest niezależna od wyznaczonej kwoty za pobyt pupila w Hotelu.
- Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w Hotelu Nadmorskim i akceptuje jego zapisy.